sobota, 6 kwietnia 2013

Wstępnych słów kilka

Witam :)
Oto pojawiłam się i tutaj...  tzn moja przygoda w blogowym świecie rozpoczęła się jakieś 7 lat temu za czasów licealnych jeszcze, ale potem pochłonęły mnie przeróżne inne sprawy. Zostałam wciągnięta w wir życia studenckiego i wirtualny świat poszedł w niepamięć. Szkoda w sumie, bo teraz chętnie bym się pośmiała co za małolaty się wypisywało :D

I chyba ten oto sentyment podpowiedział mi,że przecież mogę stworzyć coś nowego. Wyrazić się w inny sposób, może ciut dojrzalszy. Chociaż w moim przypadku fakt, iż niedługo kończę studia niczego nie zmienia. Całe życie będę się czuła poniekąd dzieckiem :)

Mam mnóstwo zainteresowań jak większość dziewczyn zwracam uwagę na modę, kosmetyki, uwielbiam tworzyć własną biżuterię, lubię być w ciągłym ruchu czy to na rowerze, rolkach czy na basenie. Nawet zapisałam się na fitness w oczekiwaniu na wiosnę. Studiuję bibliotekoznawstwo = kocham książki (czytać, przeglądać, kupować i podziwiać...), weekendy spędzam najchętniej na działce, ogrodnictwo stało się moją pasją. W moim życiu nie ma czasu na nudę, na sen w zasadzie też jest go niewiele :p. Czasem marzę by iść już do pracy na te 8h, a potem mieć w końcu chwilę dla siebie, ale szybko dochodzę do wniosku, że i tak bym się nie potrafiła obijać. Żyję na wysokich obrotach i dobrze mi z tym. Mam nadzieję,że znajdę te kilka minut aby coś tu nastukać =D
 

4 komentarze:

  1. Hej Cytuska :* Powodzenia w blogowaniu obyś miała jak największe sukcesy zapraszam do siebie może zaobserwujesz mojego bloga ? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Będę chętnie do Ciebie zaglądać!

      Usuń
  2. Witamy, witamy! :) powodzenia, życzę szybkiego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ruszył z kopyta :) Dziękuję i polecam się na przyszłość!

      Usuń